Roos Office Organisation & Support biedt een breed scala aan diensten op het gebied van (interim) office support.

Henrike Enthoven – Roos van Roos Office Organisation & Support is gespecialiseerd in tijdelijke opdrachten voor:

Personal Assistance, Management Assistance, (Directie) secretariaat

Management ondersteuning op niveau.

Advies en Coaching

 Professionalisering en/of herinrichting secretariaat en coaching medewerkers.

Office Management

Advies en begeleiding om de secretariële c.q. kantoororganisatie efficiënter te maken.

Projectorganisatie en –coördinatie

Bedrijfsmatige projecten en evenementenorganisatie.

Maatwerk o.a.

‘PA for a day’ –  Ondersteuning commissarissen –  Ondersteuning en begeleiding expats

Jarenlange ervaring bij diverse organisaties in uiteenlopende branches, zowel nationaal als internationaal en op verschillende niveaus, maken veel soorten opdrachten mogelijk. Denk hierbij bijvoorbeeld aan vervanging bij zwangerschapsverlof, tijdelijke ondersteuning in piektijden, ‘PA for a day’, of een eenmalig project. Andere soorten opdrachten zijn altijd bespreekbaar.

Wat kunt u verwachten?
Een interim professional op HBO-niveau die in staat is mee te denken en te werken in uw organisatie op zowel strategisch als tactisch niveau.
Efficiënt, resultaatgericht, proactief, flexibel en representatief, met uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal.

ORGANISATIE LEIDT TOT RESULTAAT!

 

Waarom Roos Office Organisation & Support?

  • Hoge kwaliteit
  • Klantgerichtheid
  • Professionaliteit
  • Oog voor mensen en communicatie
  • Daadkrachtig
  • Discreet en betrouwbaar