Project Management Office (PMO), projectorganisatie en  –coördinatie

Project management officer (PMO): professionele organisatie, coördinatie, spin in web-rol in projecten; het creëren van alle randvoorwaarden om een project succesvol sturing te kunnen geven.

Projecten- en evenementenorganisatie.
Analyseren, de analyse omzetten naar beleid en processen, coördineren en organisatorisch en secretarieel begeleiden van de implementatie van een project.

Executive Assistance, Personal Assistance, Management Assistance, (Directie) secretariaat

Managementondersteuning op niveau. Een schakel  tussen de manager, de medewerkers en andere stakeholders. Alle voorkomende secretariële en organisatorische ondersteuning in zowel Nederlands als Engels. O.a. zorg voor een strakke agendaplanning, reizen, agenda, stukken en notuleren (tweetalig) van bijv. directie- en management team vergaderingen.

Advies 

Advies en begeleiding om de secretariële c.q. kantoororganisatie efficiënter te maken of op een hoger professioneel niveau te  brengen.
Het herinrichten van het secretariaat. Coachen van management ondersteuners ‘on the job’ op o.a. efficiency, organisatie van eigen werk en klantvriendelijkheid .

Office Management

Het opzetten of professionaliseren van efficiënte werkprocessen.  Manager/teamleider secretariaat of andere ondersteunende diensten. Facilitaire zaken.

Maatwerk o.a.

– Ondersteuning commissarissen
– ‘PA for a day’
– Ondersteuning en begeleiding expats

Lees ook de referenties.